Klacht Borrelcadeau: cadeaubon niet meer te verzilveren

Klachtnummer
# 193931
Gebruiker
anneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een borrelcadeaubon ad 10 euro kado gekregen op 14 april 2015. Op de bon staat vermeld dat deze een jaar geldig is. Dus deze is niet meer te verzilveren. Ik heb 2x borrelcadeau om uitleg gevraagd, maar hier wordt niet op gereageerd. Mag dit?
Moeten zij mij niet compenseren met een nieuwe borrelcadeaukaart. Ik heb altijd gedacht dat een cadeaukaart altijd zijn waarde houdt.

De oplossing

Ik wens een nieuwe kaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Borrelcadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Borrelcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen