Klacht Borrelcadeau: Geen zak aan gehad!

Klachtnummer
# 402637
Gebruiker
Nylassy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een borrel cadeau kaart, kan hem niet activeren en na lang gedoe staat er 0 euro op, wat volgens de gevers echt niet kan!

De oplossing

Ik wil hem gebruiken voor de waarde die de kaartgevers erop hebben gezet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Borrelcadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Borrelcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen