Klacht Bos Incasso: Bos incasso en tele2 oplichters, HOUD HET IN DE GATEN MENSEN!

O.A.M.

In november/december heb ik een abonnement via tele2 opgezegd. Afschrijvingen verliepen automatisch. 'Toevallig' was de laatste automatische mislukt en 'toevallig' heb ik hier geen bericht van ontvangen. Normaal werd ik altijd op de hoogte gehouden en betaalde een anderhalf jaar netjes op tijd.

In december kreeg ik via Bos incasso het bericht dat ik de telefoonkosten nog moet betalen van 23,73 plus 40 euro incasso kosten. BELACHELIJK. Ik heb contact opgenomen met Naomi van tele2.Die geeft aan dat het INDERDAAD klopt dat ik geen bericht heb ontvangen. Ze verwijst me door naar Bos incasso om daar een bezwaar in te dienen. Nou dat heb ik gedaan en kreeg een week later te horen van Bos en Tele2 dat ze toch een herinnering op de post hebben gezet. Ik heb dit NIET ontvangen en een medewerker van Tele2 heeft dit bevestigd. Ik dien weer een bezwaar in en verwijs ze door naar de opgenomen gesprekken die tele2 gebruikt voor 'kwaliteitsdoeleinden'. Weer een afwijzing ontvangen met deze keer de brief die zogenaamd verstuurd is maar ik NOOIT ontvangen heb.

Ik heb voorheen bij Tele2 altijd bericht gehad als er een afschrijving is mislukt maar de laatste niet! Nu komen de Bossers met dreigende mails dat ik 63,73 euro binnen 7 dagen over moet maken of dat er anders een verhoging komt.

Ik ben gewoon machteloos hier en kan niks doen. Mijn enige bewijs is dat Naomi van tele2 bevestigd heeft dat ik geen bericht heb ontvangen. Opeens heeft Tele2 wel een bericht klaar staan. Een bericht die ik nooit heb gezien. Ik voel me opgelicht!

Met de medewerkers van Bos valt ook niets te bespreken die dreigen ook maar met deurwaarders. En het heeft gewerkt. Chapeau. Ik heb nu de 63,73 overgemaakt.

Ik wil gewoon mijn 40 euro terug. Ik ben een eerlijke klant die op tijd betaalt. In de contract die ik heb getekend staat dat tele2 herinnering stuurt als er een afschrijving is mislukt. dat hebben ze deze keer NIET gedaan. Ik sta in mijn recht. Ik wil mijn 40 euro terug. Simpel.

Dat ze mijn 40 euro terug geven. Ik heb altijd eerlijk betaald en dat kunnen ze terug zien.

O.A.M.
    Nog steeds geen reactie……...
    Bos Incasso
    Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van de door u bij ons ingediende klacht hebben wij u reeds d.d. 11 januari 2019 voorzien van een reactie.

Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Bos Incasso

O.A.M.
Misschien moeten jullie even mijn klacht lezen. Draai er alstublieft niet omheen. Er klopt niets van waf Tele2 zegt!!! Jullie stuurden mij op 11 januari een brief van tele2 die ik nooit ontvangen heb. Een medewerker van Tele2 die dit zelfs bevestigde maar waar niet mee gedaan wordt. Belachelijk!

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?