Klacht Bos Incasso: bos incasso meerderemalen e-maild

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119771
Gebruiker
concetta fiorello
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb verschillende malen bosincasso mede gedeeld dat ik bezig ben met de gkb maar het is nog niet rond maar daar op krijg ik geen reactie. nu krijg ik een brief met drijgen menten en zo voort en dat ik niet heb gereageert dat heb ik wel.
nu moet ik binnen 5 dagen betalen enz. drijgen en nog eens drijgen meer kan deze incassoburea niet doen. Ik wil een betalings regeling tot ik bij de gkb ben.
en de berekening op basis van beslagvrijevoet

De oplossing

dat ze ophouden te drijgen en ze moeten eens de maillezen die we sturen daar wordt niet op gereageerd bij bosincasso.
IK WIL EEN BETALINGSREGELING MET DE BEREKENING VAN BESLAGVRIJEVOET. DIE WIL IK NOG WEL BEREKENEN.
eN MIJN AAN BOD IS 5 EURO IN DE MAAND MEER KAN IK NIET MISSEN IK HEB MEERDERE AFLOSSING TOT IK BIJ DE GKB BEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bos Incasso is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    concetta fiorello
    Datum
    ik vindt het ombeschoft de incassobureau denken dat ze alles mogen en ik ga een klacht indinen bij nvi adres nvi secreteriaat
    postbus 279, 1400 AG BUSSUM OOK DEZE INCASSO MOET AAN DE REGELS HOUDEN WAT ZE BLIJKBAAR NIET DOEN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
concetta fiorello
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen