Klacht Bos Incasso: Een overledene wordt na bijna een jaar onterecht achtervolgt.

Post!@#$%&

Bos incasso achtervolgt mensen letterlijk , in opdracht van T-mobile, in hun graf. Letterlijk. Iemand die al 9 maanden is overleden achtervolgt men. Het bijzondere is dat feitelijk de erven geld te goed hebben van T-Mobile. Het verschijnt mij redelijk dat een deurwaarder- incassofiguur de plicht heeft de basisadministratie te controleren alvorens men post verstuurt. Anders gezegd men had kunnen weten en daarmee behoren te weten dat de betrokkenen persoon al ruim 9 maanden is overleden. Natuurlijk is het vreselijk voor de nabestaanden dat geliefde zo gewetenloos en gevoelloos met on te rechte brieven bestookt wordt . Ik moet van dat soort jongens zowel T-mobile en Bos incasso kotsen. De klaatste had beter moeten weten.

Zich zelf opheffen.

Bos Incasso
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht via Klachtenkompas.nl in goede orde ontvangen. Graag willen wij het betreffende dossier onderzoeken om uw klacht inhoudelijk te kunnen beantwoorden. U hebt echter geen dossiernummer vermeld en ook met behulp van de door u opgegeven adresgegevens kunnen wij geen bijpassend dossier vinden. Indien u een inhoudelijke reactie op uw klacht wenst, dan ontvangen wij graag alsnog het dossiernummer.

Overigens kunnen wij u wel informeren dat Bos Incasso als incassobureau niet de mogelijkheid heeft om persoonsgegevens op te vragen in de BRP (Basisregistratie Personen), in tegenstelling tot een gerechtsdeurwaarder. Wij kunnen ons daarom op het moment van aanschrijven enkel baseren op de gegevens die wij van onze opdrachtgever hebben ontvangen.

Het is zeker niet onze bedoeling om in geval van overlijden de nabestaanden met een onterechte vordering te confronteren. Daarom zij wij uiteraard bereid deze kwestie voor u uit te zoeken.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Bos Incasso

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?