Klacht Bos Incasso: Extra kosten en communicatie klopt niet

Klachtnummer
# 468880
Gebruiker
Peet1888
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iedere keer extra opslag van 40 euro terwijl de repelt mail aangeeft dat het even op inhoud wordt gezet. Verder op verzoek van mij jurist ge vraagt of ze de zaak voorlopig willen aanhouden tot de jurist beantwoord is. Gemail en gebeld. Telefonisch gaven ze aan dat als ik zou mailen dat het voldoende was. Nu krijg ik doodleuk een mail dat ze gewoon verder gaan met incasseren.

De oplossing

Afspraken met jurist nakomen en de 40 euro extra eraf halen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen