Klacht Bos Incasso: Geen Tele2 Dossiernummer 1463745

Klachtnummer
# 62037
Gebruiker
Henkwassing
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30 mei 2014, ontvangen brief van Bos incasso over een openstaande rekening van Tele2. We hebben helemaal geen Tele2 dus vragen wij ons af wat we hiermee moeten.
Moeten we betalen over iets wat we helemaal niet hebben? Hoe kan dit gebeuren.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Bos Incasso
    Datum
    Geachte heer,Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij in dezer dagen schriftelijk contact met u opnemen. Hoogachtend, Bos Incasso

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen