Klacht Bos Incasso: Geld kwijt

Klachtnummer
# 354970
Gebruiker
Nise013
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bos incasso werken voor Tele2. Ik heb naar hen mijn betalingsbewijs gestuurd van een rekening die ik niet betaald zou hebben. Na dit ontvangen te hebben zouden zij hem naar Tele2 sturen. Na enkele dagen belde ik en benoemden hen dat ze het naar Tele2 gestuurd hadden. Terwijl Tele2 tot op heden zegt niks ontvangen te hebben van Bos incasso. Wanneer ik dit benoem naar Bos Incasso krijg je te horen dat ze bij de klantenservice van Tele2 toch niks weten. Op de vraag of ze dan zelf willen bellen want ik krijg niks voor elkaar bij Tele2 en wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zeggen ze dat dat niet kan en ik zelf moet bellen. Ook wordt mij vriendelijk verzocht niet meer terug te bellen naar hen. Terwijl Tele2 mij echt zweert dat Bos Incasso niks gestuurd heeft.

De oplossing

Dat Bos incasso het samen oplost met Tele2 en mij niet iedere keer van het kastje naar de muur stuurt en dat ze iets aan de vriendelijkheid van de klantenservice doen.

2 reacties

  1. Auteur
    Nise013
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Bos Incasso. Jammer dat ze geen contact opnemen om het probleem op te lossen
  2. Auteur
    Bos Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Leeuw,

    Wij hebben uw reactie in goede orde ontvangen. Uw betaalbewijs hebben wij voorgelegd aan onze opdrachtgever en zij heeft ons inmiddels bevestigd dat de betaling door haar is ontvangen. Wij hebben de betaling in mindering gebracht op het door u verschuldigde bedrag en hiervan hebt u eerder vandaag rechtstreeks bericht van ons ontvangen. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij verder niet via deze website met u corresponderen.

    Indien u verdere vragen hebt, neemt u dan gerust rechtstreeks contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    LAVG Gerechtsdeurwaarders

Ook een klacht indienen over ?