Klacht Bos Incasso: Ik heb 3 dos. Lopen bij bos incasso en ze willen dat ik 100,00 in de maand betaal

concetta fiorello

Ik betaal voor 2 dos. 25,00 euro voor de latste willen ze dat niet . Voor 3 moet ik.maar 100,00 eur betalen. Ik.heb een minium inkomen.van 904,00 euro per maamd ik wil.dat ze met de belasting vrijevoet berekenen

Ik wil voor de 3 dos num. 1646927/1532577/15607031 gewoon 75,0 euro betalen als ik beladtingvrije voet bereken.is het minder

Bos Incasso is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

concetta fiorello
    Tele2bosincasso wil gewoon niet mee werken ze wijzigen zo maar de afspraak en verhogen de regeling wanneer ze willen houden geen rekening met wat je inkomen is gooien voordurend incassokosten boven op. Tele2bosincasso houd zelf niet aan de afspraak.
    concetta fiorello
    Je krijgt laat een reactie en als je mededeelt dat het maandelijks opzegbaar is is hwt volgens bos incadso niwt terwijl het zo is en hoe ze de nensen behandelen is ook niet alte netjes . Dus bosincasso ik kan bij tele2permaand opzeggen en daar blijf ik bij de de maandelijkse termijn word niet beraalt

concetta fiorello

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?