Klacht Bos Incasso: Oneerlijke behandeling

Klachtnummer
# 362772
Gebruiker
lvgirl21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een betalingsregeling getroffen met dit bedrijf. De voorwaarde van onze betalingsregeling was ook dat ik de nieuwste factuur moest betalen. Ik had al aangegeven dat ik dat niet kon, anders wilde ik ook geen betalingsregeling aangaan.
Wel had ik het bedrag van de betalingsregeling aan het bedrijf overgemaakt.
Ik had al eerder een regeling getroffen met dit bedrijf en ben die nagekomen.
Ik wist alleen niet dat er nieuwe facturen bij waren gekomen, omdat zij mij op geen enkele manier op de hoogte hadden gesteld.
Omdat ik me dus niet helemaal aan de voorwaarde heb gehouden krijg ik geen nieuwe regeling meer en moet ik het verschuldigde bedrag in 1 keer betalen wat ik niet kan. Vind het erg oneerlijk ze hebben me hierdoor nog meer in de problemen gebracht. Probeer altijd gelijk een oplossing te zoeken en de meeste bedrijven doen niet zo moeilijk erover.

De oplossing

Ik zou willen dat ze alsnog een betalingsregeling met mij treffen. Ik kan het niet in 1 keer betalen.
En ik vind het echt heel oneerlijk dat ik daar geen recht meer op heb nu.
Als ik bericht van hun kreeg deed ik er meteen wat mee. Ben de regeling niet helemaal niet nagekomen. Daarom vind ik dat ze me nog 1 kans moeten geven

1 reactie

  1. Auteur
    Bos Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hubbers,

    Wij ontvingen uw klacht via de site Klachtenkompas.

    Wij willen duidelijk aangeven dat de website Klachtenkompas géén onderdeel is van ons bedrijf. Desondanks hebben wij uw klacht in behandeling genomen en u inmiddels rechtstreeks van een reactie voorzien. Wij verwijzen u naar onze reactie per e-mail. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij uw klacht niet via Klachtenkompas verder behandelen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Bos Incasso

Ook een klacht indienen over ?