Klacht Bos Incasso: oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 64892
Gebruiker
freddie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik neem bij Tele 2 middels een actie een sim bel abonnement.
Tele 2 brengt mij ten onrechte internetkosten van 100,00 euro in rekening.
ik weiger de betaling , omdat ik net als mobiel bellen een factuur wil zien waar mijn mobiel of ik geinternet heb. Nooit van tele2 gehad.
BOS incasso bureau someert mij binnen 5 dagen te betalen 100,00 intn.+,0,66rente + 40,00 incasso kosten, zonder eerst met mij te overleggen. Heb ik geen rechten te weten waarom, Mag BOS incasso mij zo aanvalllen ,binnen 5 dagen te betalen, heb ik als consument geen rechten
Ik neem aan dat Bos incasso voorgeschreven richtlijnen moet volgen alvorens mij
onder dwang te zetten met hoge kosten voor zijn abnormale hoge verdienste
Ik verzoek de consumenten bond , bij deze voor mij te bemiddelen.

met vriendelijke groet
Frits Oemar
fritsoemar@hotmail.com

De oplossing

Als ik een simbel abonnement heb , dan mag tele2 mij geen internetkosten in rekening brengen.Tele2 mag mij geen kosten in rekening brengen voor diensten waarvoor ik niet geabonneerd bent. Tele 2 moet internet blokkeren, als ik daarvoor niet bent geabonneerd.
Tele 2 moet niet onrechtmatig handelen , omdat tele2 dan de incassobureau kan inschakelen , die dan op zijn beurt zonder kontact op te nemen met de consument , direct hoge kosten in rekening brengt en te someren binnen 5 dagen te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bos Incasso is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    freddie
    Datum
    ik beeindigd mijn klacht bij klachtencompas , omdat klachtencompas niet kan en mag beoordelen.klachtencompas kan mij alleen advies geven wat te doen volgens zijn hulpassistenten.
    Ik moet mij begeven bij de juridisch bureau, maar dat brengt kosten in rekening , en dat kan ik niet opbrengen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
freddie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen