Klacht Bos Incasso: Zomaar incasso kosten krijgen terwijl er geen schuld is.

Klachtnummer
# 319400
Gebruiker
Diks010
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn rekening al betaald en een week later krijg ik ineens een rekening voor incasso kosten. Dat gaat natuurlijk niet betaald worden ga niet zomaar een bedrijf geld geven.
Zeker niet als ze bij FIBER hun administratie niet in orde hebben

De oplossing

FIBER moet aangepakt worden voor deze onzin.
En bos incasso moet beter opletten.

1 reactie

  1. Auteur
    Bos Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw opmerking willen wij u graag verwijzen naar onze website waar u uw vraag c.q. opmerking achter kunt laten. Onderstaand vindt u de link naar onze website.

    https://www.bosincasso.nl/contact/vestiging-groningen/

    Middels dit contact formulier kunnen wij uw vraag c.q. opmerking op een adequate manier oppakken en ontvangt u van ons een schriftelijke reactie. Uw vraag c.q. opmerking op deze website zal niet verder worden behandeld ter voorkoming van inefficiënte kwaliteitswerkzaamheden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Bos Incasso

Ook een klacht indienen over Bos Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen