Klacht Bosal: Gekromde trekhaak

shahram

Ik heb 6 maanden geleden een trekhaak van Bosal met garantie gekocht en in Blerick laten monteren.
Twee maanden geleden reed ik langzaam achteruit met en lichte en lege aanhanger.
Door een trekkracht van van 45 graden wordt de platen van de trekhaak gekromd en de kogel bleef intact.
De trekkracht van een lichte aanhanger is heel kleiner dan een zware caravan en als de auto draait, moet de trekhaak ook tegen de zijkant trekkracht goed staan en die hoort bij de kwaliteit en sterk van de trekhaak.
Dit is heel belangrijk voor de veiligheid op het verkeer achter de auto en zekerheid van de consument.
Ik had veel keren contact met Bosal bedrijf in Nederland en ik heb de foto's van mijn auto en de trekhaak naar hem gestuurd.
Bosal gaf kort aan dat het bedrijf alleen een trekhaak met een lagere prijs (afgeprijsd) kan aanbieden.

Ik heb bijna 400 euro voor het kopen en monteren van de trekhaak betaald en nu moet ik opnieuw een andere trekhaak kopen en opnieuw laten zetten.
Ik ben echt niet tevreden met de kwaliteit van Bosal en ik wil een andere merk hebben.
Dus verwacht ik dat Bosal mijn schade (materieel en montage) vergoeden.

Wij vinden dat Bosal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosal?