Klacht Bosch bedding: BoschBedding weet het allemaal niet meer.

Ramkhelawan-Ramgolam

In Oktober 2017 een boxspring besteld, op de site stond dat deze boxspring op voorraad was.
Na de betaling, via de website, kregen wij netjes een bevestiging via de mail binnen.
Een uur later werden wij gebeld met de mededeling dat er een levertijd van 6 tot 8 weken op zit. Diep teleurgesteld moesten wij dit wel accepteren.
Op 20 november hebben wij Boschbedding een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met onze bestelling, waarop we de volgende standaard (automatische?) reactie kregen: 'Wij verwachten uw bed begin volgende week compleet binnen te hebben waarna wij u z.s.m. gaan bellen om een afspraak te maken.'
Prima, we wachten het netjes af, vandaag (27 november) nog een mail gestuurd met de vraag wanneer wij onze bestelling konden verwachten. Weer kregen wij als antwoord: 'Wij verwachten uw bed begin volgende week compleet binnen te hebben waarna wij u z.s.m. gaan bellen om een afspraak te maken.'.
U kunt begrijpen dat wij dit helemaal niet netjes vonden.
Uiteindelijk de klantenservice gebeld, daar kregen wij te horen dat er nog 3 weken overheen kunnen gaan voordat de bestelling binnen zou komen.
Daarna heb ik via de chat nog een keer mijn vraag gesteld en toen gaven ze ook aan dat het begin volgende week binnen moet zijn.
Ik snap er helemaal niks meer van en ik raag er heel erg gefrustreerd van.
Dit is toch geen klantvriendelijkheid? De klanten aan het lijntje houden.
Zo zijn we volgend jaar nog steeds aan het wachten!

Exaxte leverdatum of een compensatie naar wens.

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?