Klacht Bosch bedding: geen communicatie, boxspring of geld terug na maandenlang wachten.

Klachtnummer
# 531720
Gebruiker
HOZR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb heel lang terug een boxspring besteld, werd nooit gelevered.
Ze nemen amper hun telefoon op, soms sluiten ze hem ook snel.

voor emails moet ik lang wachten op antwoord en voor de laatste paar emails krijg ik niet eens antwoord meer.

Heb ook een aangetekend brief met gebrekstelling gestuurd en nog steeds niks.

Geen boxspring en geen geld terug.

De oplossing

zorgen dat boschbedding geld teruggeeft en dat ze schade vergoeding betalen voor al het moeite en wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen