Klacht Bosch bedding: Geen levering geen geld terug

Klachtnummer
# 523455
Gebruiker
Marlina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11-12-2020 een pakket besteld molton laken en dekbed. Deze niet geleverd gekregen. Zelf meerdere malen contact op moeten nemen om te horen dat of de molton of het dekbed er niet was. Uiteindelijk het voorstel voor een 4 seizoenen dekbed,maar ik wilde juist 1 dekbed 2 aan elkaar zijn verschrikkelijke dingen. Dus toen afgesproken dat de bestelling geannuleerd word en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Het is vandaag 25 februari 2021, en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Weer mailen, krijg 2x hetzelfde antwoord, z8e dat het bedrag open staat bij onze administratie onze excuses daarvoor.. maar niks dus. En niets concreets van wanneer het dan wel op mijn rekening staat.ik koop nooit meer iets bij boschbedding.

De oplossing

Per omgaande mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen