Klacht Bosch bedding: Geld niet retour

Klachtnummer
# 438328
Gebruiker
Latoya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

vorig jaar oktober matras besteld, was daar niet tevreden mee en is opgehaald. Bedrag zou binnen 3 werkdagen terug worden gestort! Nou we zijn over 5dagen een half jaar verder Geen Geld! Alleen elke week het zelfde verhaal "ik geef het door", "ik kan niks over uw betaling zeggen", "degene die verantwoordelijk is er niet", "ik maak er een spoed van", "ik kan u niet doorverbinden" ga zo maar door! Ik kan mij niet voorstellen dat een onderneming zo onbeschoft met zijn klant omgaat! Mijn geduld is op!

De oplossing

Geld per direct terug gestort!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen