Klacht Bosch bedding: Ik krijg me geld niet terug

Klachtnummer
# 346955
Gebruiker
Schermworm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb me bestelling geannuleerd 2 maanden geleden heb in de tussen tijd zo vaak mails gestuurd hoelang het zou duren elke keer zou het in de week dat ik heb gemaakt me geld komen mAar helemaal niks

De oplossing

Me geld terug geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen