Klacht Bosch bedding: Ik wil mijn geld terug

Klachtnummer
# 304560
Gebruiker
Helin1991
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb een vierseizoensdekbed besteld en krijg geen antwoord en ook mijn geld niet meer terug.
Er werd voor ik het goed terug stuurde geantwoord maar dan op een super onbeschofte manier omdat ik hen via de chat heb gecontacteerd via hun website.
Ik vroeg blijkbaar twee maal hetzelfde gevraagd en dit apprecieren ze dus niet en antwoorden heel onbeschoft.
Nu krijg ik geen antwoord en geen geld meer terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen