Klacht Bosch bedding: Levertijd komt niet overeen met wat op de website wordt aangegeven en wat de medewerkers je meedelen

Linschoten72

Op 25-2-2019 via Bosch Bedding 2 boxspring bedden besteld voor onze kinderen.
Op de website staat vermeld direct uit voorraad leverbaar. De volgende werkdag wordt ik gebeld met het verhaal dat de bedden een levertijd van 3 tot 6 weken heeft. Medewerker geeft aan eerder 3 weken dan 6 weken. Hierbij hebben wij aangegeven dat het beter is om dan op de website de levertijd aan te passen.
Op zondag 17 maart een mail gestuurd met daarin in de vraag of er al iets bekend was over de levering van de bedden. Bosch Bedding reageert direct met ja u bedden worden geleverd in de 2e week van April.
Hierop per mail gereageerd dat dit dan week 7 is maar dat zij echter nog steeds op hun website aangeven dat de bedden direct leverbaar zijn en het verzoek gedaan de info op de website aan te passen.
Vandaag 9 april naar Bosch bedding gebeld over de status van de levering aangezien het de 2e week van April is. Te horen gekregen dat de bedden op 24 april bij ons bezorgd worden (dan zitten we inmiddels in week 9).
Gevraagd of er ook een andere bezorgdag dan woensdag mogelijk is (nee dus).
Nogmaals verzoek gedaan om de info op de website aan te passen aangezien er daar nog steeds staat direct leverbaar.

Dat het bedrijf naar de klanten eerlijk is over de levertijd en niet op de website blijft adverteren met direct leverbaar als het product uiteindelijk pas 9 weken later geleverd wordt. En flexibiliteit in het maken van een afspraak voor de bezorging.

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?