Klacht Bosch bedding: Mijn geld aub terug storten.

Klachtnummer
# 449547
Gebruiker
Raymond77
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 10-05-2020 heb ik een annulering gedaan van mijn bestelling , ze reageren niet en nadat uk 6 mails heb verzonden , via FB contact heb gezocht waar ze mij hebben geblokkeerd.
Twee maal telefonisch ben ik gewoon weggedrukt .
Uiteindelijk heb ik via een Whatsapp een medewerker van de verkoop afdeling kunnen schrijven en hij vertelde mij dat de annulering was gedaan en de boekhouder zou op vrijdag 22 mei het geld overmaken!
Maar zoals je kan verwachten van Bosch en Bedding te Rotterdam hebben ze dus niets betaald tot heden 31-05-2020 .
Ongelooflijk dat dit bedrijf niet word aangepakt of gesloten .

De oplossing

Mijn geld per direct terug storten en mensen in dienst nemen die hart voor de zaak hebben en kunnen communiceren .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen