Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bosch bedding: Mijn geld aub terug storten.
Details
Klacht
Sinds 10-05-2020 heb ik een annulering gedaan van mijn bestelling , ze reageren niet en nadat uk 6 mails heb verzonden , via FB contact heb gezocht waar ze mij hebben geblokkeerd.Twee maal telefonisch ben ik gewoon weggedrukt .
Uiteindelijk heb ik via een Whatsapp een medewerker van de verkoop afdeling kunnen schrijven en hij vertelde mij dat de annulering was gedaan en de boekhouder zou op vrijdag 22 mei het geld overmaken!
Maar zoals je kan verwachten van Bosch en Bedding te Rotterdam hebben ze dus niets betaald tot heden 31-05-2020 .
Ongelooflijk dat dit bedrijf niet word aangepakt of gesloten .
Gewenste oplossing
Mijn geld per direct terug storten en mensen in dienst nemen die hart voor de zaak hebben en kunnen communiceren .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.