Klacht Bosch bedding: Verschrikkelijke communicatie en valse beloftes

Danny789

Ik had een bed besteld met een geschatte levertijd van drie tot vier weken. En dus besloot ik de afgelopen weken op een luchtbed te gaan slapen omdat ik nog geen echt bed had in mijn nieuwe appartement.

Dit is waar de problemen begonnen. Ik had mijn bed een week na de oorspronkelijke leverdatum nog steeds niet ontvangen, dus ik probeerde herhaaldelijk contact op te nemen met Bosch Bedding met meer dan 15 telefoontjes op verschillende tijdstippen, die grotendeels onbeantwoord bleven.

Weer een week later kreeg ik een e-mail waarin stond dat ik het bed later die week zou ontvangen, maar hierbij merkte ik ook dat ze vergaten waren om de installatie van het bed aan de rekening toe te voegen. Super…

Een paar dagen later kreeg ik weer een mail van de bezorgdienst van Bosch Bedding. Dit keer was het om mij te vertellen dat niet alle onderdelen op voorraad waren en dat de levering één tot twee weken langer kon duren.

Tot nu toe heb ik bijna vier weken op een luchtbed geslapen en zal ik er waarschijnlijk nog twee weken op slapen.

Bosch Bedding heeft tot dusver geen enkele vergoeding aangeboden voor hun buitengewoon slechte communicatie en valse reclame met betrekking tot de levertijden.

Ik zou toekomstige klanten sterk aanraden om hun bedden ergens anders te kopen.

Ik wil enige vorm van compensatie ontvangen aangezien ik nu al 2 weken en waarschijklijk 4 weken langer moet wachten op de levering van mijn bed en omdat ik nu al weken lang op een luchtbed moet slapen en omdat de communicatie jegens mij enorm slecht was.

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?