Klacht Bosch bedding: Wordt gewoon niets aangedaan!!!!

Klachtnummer
# 417163
Gebruiker
Wever
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb electrice boxspring xxl gekocht maar voor mijn vrouw veel te hoog vanaf dag 1 van bezorging geklaagd zou lagere pootjes krijgen opgestuurd maar de verkeerde dat was 7 Nov j.l wachten nu nog steeds op andere lagere pootjes maar nu ruim 2 maanden verder nog steeds geen pootjes. Ze reageren niet meer op mails chatberichten worden zomaar gestopt!! Waardeloze winkel en heel slechte service .Voor ons NOOIT meer Bosch bedding. Wat een ballentent.

De oplossing

Oplossen moet toch kunnen in 6 maanden.
Vind het schande!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen