Klacht Bosch bedding: Zeer slechte service!

Klachtnummer
# 399285
Gebruiker
Suus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

NOOIT EEN BED BESTELLEN HIER!
Ongelofelijk teleurgesteld en kwaad. Wat word je hier aan het lijntje gehoudenšŸ˜” Dure boxspring besteld, maar verschillende onderdelen van het voeteneind beschimmeld en verroest binnen gekregen. Meerdere malen contact gehad, geprobeerd te bellen, mailen.. En je word van het kastje naar de muur gestuurd. Een dag vrij genomen omdat ze geleverd zouden worden, zonder enkel tegen bericht kwam er niets. Weer zelf moeten bellen, nieuwe afspraak gemaakt, weer een dag vrij genomen. 1 dag van te voren word ik gebeld dat de afspraak opnieuw niet door kan gaan. Dagen achter elkaar dat ik bel en er niet werd opgenomen. Nu 3 maanden verder is mijn bed nog steeds niet compleet.
De ene collega beloofd je een financiƫle compensatie, de volgende schuift het weer van tafel.
NOOIT EEN BED BESTELLEN HIER!

De oplossing

Het probleem oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch bedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen