Klacht Bosch Power Tools: Bosch komt zijn beloftes niet na.

C. Jalving -Heinsdijk

Na aankoop van een bladblazer, zou ik in aanmerking komen voor een gratis Fiskar set. Na aanmelding op 7 oktober 2017, kreeg ik de bevsetiging van deelname, maar daarna helemaal niets meer. Eind november heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de status was van de verzending. Helaas bleek er niets meer bekend van mijn aanmelding en werd ik gevraagd om nogmaals het aankoopbewijs etc op te sturen. Op 4 december 2017 werd in een email gemeld dat ik inderdaad voor de aktie in aanmerking kwam en dat zo snel mogelijk de promotieset zou worden opgestuurd. Eind december had ik nog steeds niets vernomen en heb wederom een mail gestuurd met de vraag wanneer de promotieset nu zou aankomen. In het antwoord van Bosch bleek dat dit wel tot 8 weken na de aanmelding op 4 december zou kunnen duren. Tot op de dag van vandaag, heb ik helemaal niets meer van Bosch gehoord. Ook deze keer ( na 8 weken) heb ik een email gestuurd met de vraag wat de status is. Helaas wordt er nu niet meer op geantwoord.

Graag zou ik na 4 maanden de Fiskar set uit de aktie ontvangen.

Wij vinden dat Bosch Power Tools hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch Power Tools?