Klacht Bosch Power Tools: Geen garantie ondanks korte draai tijd, wettelijk recht op een deugdelijk product

Jolanda

mijn idego 800 heb ik geïnstalleerd op 3 jun 2018 heb nog gebeld met bosch omdat hij in demo modus stond heb de machine al wel eerder gekocht omdat hij in de aanbieding was hij heeft hier anderhalf jaar op zolder gestaan omdat de tuin nog niet klaar was. Nu kom ik terug van vakantie en doet mijn robot maaier het niet meer heeft dus maar 14 maanden gewerkt waarvan 2 winter maanden op zolder gestaan. Heb hem naar gamma gebracht waar ik hem heb gekocht die heeft hem opgestuurd naar bosch onder opdrnr 0304087061 klantnr 34082148 moet 252 euro betalen om hem te laten repareren. Als ik geweten had als ik hem aan kon melden bij mij bosch binnen 4 week was het dus gewoon garantie!!!!! zoveel draai uren heeft de maaier niet, mag nog niet stuk zijn.

Garantie afgewezen geen voorstel.

Beter kijken naar gegevens als omschreven in mail en garantie toekennen op hun apparaat wat daadwerkelijk pas in gebruik is vanaf juni 2018

Wij vinden dat Bosch Power Tools hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch Power Tools?