Klacht Bosch Power Tools: Krijg tegenstrijdige adviezen die me geld en tijd kosten. Klacht is niet verholpen.

# 371977
Behrtel

Ik heb een bandschuurmachine PBS75a 3603BA1000.

Daar is het rubber van de aanlooprol van kapot.

Op 31 mei heb ik contact gehad met een medewerker van Bosch powertools. Ik heb aangegeven wat het probleem was en de medewerker heeft mij geadviseerd om via een dealer om artikel 2606625900 te bestellen.

Dat heb ik gedaan via de Hubo in Naaldwijk en direct mijn machine gebracht.
Een medewerker daar heeft de reparatie uitgevoerd.

Tot mijn verbazing was de rol aan de voorkant vervangen, want deze was op advies van Bosch powertools door hun besteld.

De kosten voor het artikel, verzendkosten en reparatie was €42,-.
Vervolgens heb ik weer contact gezocht met Bosch Powertools en dit verhaal gedaan.

Er werd mij verteld, dat het artikel verkeerd was geadviseerd. Mij is een exploded view tekening gestuurd en ik moest 2606625905 zijn. Deze heb ik toen met mijn creditcard zelf aangeschaft. Kosten inclusief verzendkosten € 26,04.

Het artikel gebracht bij de Hubo in Naaldwijk, maar de medewerker heeft het artikel er niet op kunnen plaatsen.

Reparatiekosten volgen nog.
Ik heb vervolgens met een medewerker gesproken en 30 minuten aan de telefoon gezeten.
Fijn gesprek, behalve de uitkomst.

De looprol voor moet er af. Ook hier zitten weer kosten aan.

Deze en het verkeerde artikel 2606625905 moet ik retourneren. Een formulier downloaden, en op laten halen.

Hier moet ik dus thuis voor blijven.

Daarbij heeft de medewerker aan de telefoon mij gevraagd om de Hubo te benaderen met de vraag of ze de Bosch vertegenwoordiger kunnen vragen hier iets in te betekenen. Dit heb ik gedaan, maar ze hebben aangegeven dat ze deze niet hebben.

Tot slot werd mij verteld, dat ik artikel nummer 1619X06660 moet bestellen.
Moet eerlijk zeggen, dat ik dat niet eens durf. Straks heb ik nog meer kosten als hij niet past.

Inmiddels zit ik vanaf 31 mei met een kapotte machine, 2 looprollen en ben ik naast enorm veel tijd en frustratie rond de 90 euro aan kosten.

Vandaag te horen gekregen, dat ik mijn gehele machine moet sturen.
Hier word je echt gek van.

Wil nu een nieuwe machine.
Ben er al zoveel tijd en geld aan kwijt.
En word iedere keer andere dingen gevraagd te doen.

Wij vinden dat Bosch Power Tools hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch Power Tools?