Klacht Bosch Power Tools: Waar blijft mijn gratis Fiskar set ter waarde van 75 euro

Punisher

September 2017 nieuwe heggenschaar gekocht met promotie artikel gratis Fisker set ter waarde van 75 euro. Eind september heb ik een bevestigingsmail ontvangen voor de gratis fiskar set, hij zou na 6 weken opgestuurd worden. Na 3 maanden december 2017, mail gestuurd naar bosch powertools waar mijn gratis Fisker set blijft. Er was niets bij hun bekend. Na heen en weer gemaild te hebben en ook een telefoontje gepleegd naar bosch powertools, waar ik schandalig te woord werd gestaan en uiteindelijk zelfs door hun de hoorn er op werd gegooid. Daarna weer een mail gestuurd met betalingsbewijs en kreeg weer een bevestigingsmail voor ontvangst gratis Fiskar set, kon wederom 6 weken duren voor ik het artikel zou ontvangen. Nu is het ondertussen maart 2017 en heb nog steeds niets ontvangen. Weer een mail gestuurd naar bosch powertools waar mijn gratis promotie artikel blijft en kreeg een reactie, dat mijn mail is doorgestuurd naar desbetreffende afdeling.

Ik wil mijn gratis Fiskar set ter waarde van 75 euro

Wij vinden dat Bosch Power Tools hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch Power Tools?