Klacht Bosch: 20 euro retour actie

elisabeth

Ik heb meegedaan met de 20 euro retouractie. het betreft een bosch psm10,8V
Om de 20 euro retour te ontvangen moest ik een heel formulier invullen met allerlei gegevens van de machine die op de machine zelf staan, inclusief nummers van de kassabon etc etc. Ook de kassabon moest worden ingescand en opgestuurd. Dit heb ik allemaal gedaan. Twee dagen later krijg ik een mail dat de 20 euro retour niet gelukt was en ik moest een nummer bellen erover(Betaald) Daar kreeg ik te horen dat ze mijn e-mailadres wilden hebben want ze moesten nog een paar vragen stellen. Ook gedaan.
In de e-mail echter kreeg ik ALLE vragen weer opnieuw gesteld.Bestelnummer, streepjescode, serienummer , geboortedatum. Maar ik had de schuurmachine ondertussen cadeau gedaan voor een verjaardag en kon er dus niet meer bij. Vind het vervelend om de jarige te moeten gaan bellen om deze codes want, een cadeau.
Klacht ingediend bij zowel bosch zelf als de website die de gegevens vroegen maar ik krijg geen reactie.

mijn 20 euro retour op mijn bankrekening omdat ik alles al netjes heb ingevuld op de site.
zonder dat ik de jarige lastig moet vallen om opnieuw alle informatie op te sommen.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?