Klacht Bosch: Aansluitingen (gas apparaten) niet duidelijk omschreven op de Bosch website.

Klachtnummer
# 518608
Gebruiker
Jellevde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijstaand gasfornuis is geleverd. Op de Bosch site staat "Standaard levering: gratis uitpakken, plaatsen en aansluiten van vrijstaande apparaten op de begane grond.". Nu moet ik het zelf aansluiten (niet op gerekend dus de tools en tape hiervoor heb ik niet paraat liggen). Plus uitpakken van product is niet gedaan waardoor ik met karton, hout en piepschuim zit. Volgens Bosch helpdesk staat dit wel beschreven in de informatie van de extra service plus. Hier staat: "vrijstaande apparaten, ook met een gas- of perilex aansluiting, worden (indien gasslang of perilex stekker reeds aanwezig) op de bestaande stroompunten en leidingen aangesloten. " Dit betekend echter niet dat het wel wordt uitgesloten in de standaard levering. Iets beschrijven in een extra levering =/ iets uitsluiten in de standaard levering. Verder staat dit in de veelgestelde vragen welke op een andere pagina staan (dit leest niemand die een aankoop wilt doen). Al met al , naar mijn mening, misleiding en misinformatie op de site waar men aankopen kan doen.

De oplossing

Verander de website. Een verwijzing naar uitsluitingen toevoegen op dezelfde site waar men aankopen doet is geen lastige aanpassing.

Verdere compensatie voor de werkzaamheden die ik nu zelf moet doen is nooit verkeerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen