Klacht Bosch: Bosch DHZ artikelen actie is tussentijds zomaar aangepast

Klachtnummer
# 503251
Gebruiker
EerlijkeKoper#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op basis een actie van Bosch, zie de site, heb ik 2 Bosch DHZ producten gekocht.
Toen ik deze wilde registreren zag ik dat de voorwaarden waren aangepast: er staat nu een andere PDF op de site die aankopen van Amazon uitsluit. Dit is toch een gewone webshop?

Na navraag kreeg ik de reactie "we mogen de voorwaarden tussentijds aanpassen" // Echt zo ondermaats

De oplossing

Een oplossing zoeken voor het feit dat ze een reguliere en algemeen erkende webshop tussentijds uitsluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen