Klacht Bosch: Bosch droger van 3 1/2 jaar oud droogt niet meer, dit valt niet binnen de garantie.

Wie waar wasdroger

September 2015 een wasdroger besteld (WTW87560NL-serie 8-warmtepompdroger) voor €750. Na anderhalf jaar (mei 2017) brak de deur af. Dit viel niet binnen de garantie. Nu, januari 2019, is het apparaat 3 1/2 jaar oud en droogt het niet goed. Was komt er na 5 uur (!) drogen klam uit. Ondanks de zelfreinigende sensor hebben we herhaaldelijk alles schoon gemaakt, stof verwijderd enzovoort. Het mag niet baten. Gisteren gebeld met Bosch. Het valt wederom buiten de garantie (deze is verlopen, behalve als je vier apparaten van Bosch hebt dan is de garantietermijn 5 jaar). Er komt volgende week een monteur, de kosten hiervoor zijn voor onszelf, evenals eventuele reparatiekosten.

De slogan van Bosch is 'Technologie voor het leven'. Ik vind een levensduur van 3.5 jaar erg kort en zeker niet duurzaam. Een droger die niet droogt doet niet waarvoor hij is gemaakt. Ik vind dat Bosch op eigen kosten langs moet komen en het apparaat moet repareren.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?