Klacht Bosch: Bosch negeert schadeclaim.

Gebruiker1593190170

Nadat in één wasbeurt verschillende nieuwe producten, met een totale waarde van ruim 700 euro, beschadigd zijn, heb ik contact op genomen met Bosch. Hierop is een technicus langsgekomen. Deze stelde vast dat er teveel ruimte tussen het manchet en de trommel zat, waardoor de schade heeft kunnen ontstaan. Deze onderdelen zijn een aantal dagen later vervangen door een monteur. Omdat deze vergeten was een slangetje aan te sluiten, moesten we vervolgens nog een week wachten op de volgende monteur.
Ik heb een klacht bij Bosch ingediend met de vraag waar ik mijn schadeclaim voor de beschadigde producten en de gemaakte kosten door het elders moeten wassen kon indienen. Op de klacht werd, na twee weken en meerdere herinneringen, nogal belerend geantwoord en werd ontkent dat de schade aan de machine kon liggen. Op de schadeclaim die ik daarna op 31 juli is niet geantwoord en ook op mijn herinneringen heb ik geen reactie gekregen.

De geleden schade vergoeden.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?