Klacht Bosch: Bosch stelt klanten willens en wetens teleur door falend servicebeleid

Deelen2

Sinds 4 september 2017 (nu 1 december 2017) geeft Bosch vaatwasser storingsmelding. Apparaat is nog geen 1,5 jaar oud en valt binnen de garantie. Tot heden is er 4 keer een monteur langs geweest om de storing te verhelpen, steeds zonder resultaat. Niet dat het apparaat na bezoek monteur weer twee of drie weken functioneerde maar omdat 'we niet eerder ingepland konden worden', zodoende zat er elke keer drie-vier weken tijd tussen weer een bezoek van de Bosch-monteur met als resultaat een vaatwasser met nog steeds dezelfde sturingscode als 3 maanden geleden. Daar komt bij dat de wijze waarop Bosch de klachten afhandelt (denk aan wachttijden aan de telefoon, het feit dat ze het initiatief bij de klant leggen i.p.v. zelf klantgericht te willen werken en het gegeven dat je dus 4x een halve dag vrij moet nemen om de monteur binnen te laten) beneden alle peil is. Zonde dat Bosch zich niet realiseert dat bestaande klanten hun beste ambassadeurs zouden kunnen zijn. In dit geval - en na alle contacten die ik met Bosch heb gehad - kan ik alleen maar concluderen dat de klachtafhandeling en service van Bosch slecht is, niet van deze tijd en al helemaal niet klantgericht. Uw systeem creëert gefrustreerde klanten en die zijn slecht voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.

Ontbinding van de koopovereenkomst

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?