Klacht Bosch: Bosch vaatwasser na 3 jaar doet display niets meer. Na 2 weken nog steeds geen reactie na klacht.

Klachtnummer
# 50130
Gebruiker
consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen tien jaar twee van de zelfde types vaatwasser gekocht SHV09T33EU/13.
De huidige begeeft het na drie jaar. Bijna 900 euro aan nieuwprijs betaald. Kosten nieuwe module 300 euro! Dit is onacceptabel. (De vaatwasser draait ongeveer drie a vier keer per week). Klacht ingediend bij Bosch. Geen reactie na een week, ook geen bevestiging. Nieuwe klacht ingediend en nu na twee weken nog steeds taal nog teken van Bosch Het is onmogelijk ze telefonisch te bereiken over klachten. Gezegd wordt dat er een achterstand is. Leverancier/winkel heeft er met heel veel pijn en moeite nog 50 euro afgekregen. Dat blijft veel te karig.. en bovendien is de service naar de klanten toe ronduit slecht te noemen.. Voor mij nooit meer een Bosch of Siemens.

De oplossing

Een coulance regeling waarbij alleen voorrijkosten en half uur montagekosten worden berekend. Ondeugdelijk module lijkt mij voor de rekening van Bosch. Dus maximaal 100 euro voor onze kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen