Klacht Bosch: Bosch wel verkoop geen service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 589539
Gebruiker
WDApeldoorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

23-05-2019 Bij BCC een nieuwe wasmachine en Droger gekocht voor € 1.198,-.
Niet omdat de oude apparatuur stuk was maar na ruim 10 jaar weer zekerheid dacht ik! De nieuwe machines zijn op 17-06-2019 geleverd en geinstalleerd.
Echter 28-02-2022 doet de wasmachine niets meer dus Bosch gebeld die naar later bleek de service heeft uitbesteed aan BSH service en op 08-03-2022 kwam een monteur die vaststelde het niet te kunnen repareren en sprak zijn verbazing uit over het te vervangen onderdeel dat dat al stuk was! Kosten na coulance € 210,- ofwel bijna de helft van de nieuwprijs van de machine.
Uiteindelijk is het nieuwe onderdeel 23-03-2022 geplaatst en kon er na bijna een maand en € 210,- lichter weer worden gewassen.
Na 1 was kwam ik tot de ontdekking dat de wasmachine was teruggeplaatst bovenop de 220 volt kabel die dus nu een flinke inkeping vertoont!
Gemeld bij Bosch bij de heer P. Poorter consumentenzaken maar geen reactie.
Bezint eer gij begint en koop geen Bosch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Meer service verlenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen