Klacht Bosch: Broken Washing machine under warranty was invoiced 119 for repair

Klachtnummer
# 596969
Gebruiker
Devender Kumar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I bought a wasing machine and it stopped working showing an error E36, -10. As it was in warrenty, I made an appoinment to get it checked and repair. Technician cleaned the filter where cloth was stuck and asked me to pay 119 euro.

I want to object it as how the cloth went inside the filter ? it is machine issue and it must be broken so why I have to pay for it if its under warrenty.

Gewenste oplossing

I want to cancel the payment or invoice made on me.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen