Klacht Bosch: Een nieuwe stofzuiger naar keuze vanwege als vervanging van de zoekgeraakte met een reële korting d

Klachtnummer
# 583221
Gebruiker
VERDWENEN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee maanden geleden een steelstofzuiger ter reparatie verzonden.
Overigens voor de 2e maal en dit voor een apparaat van nog geen jaar oud.
De stofzuiger is onder antwoordnummer ter reparatie verzonden maar…. blijkt zoek geraakt. Oeverloos over en weer gemail, waarbij ik zelf steeds telkens navraag moest doen. Bosch doet nu een naar mijn mening mager kortingsvoorstel op een nieuwe stofzuiger die daarbij niet onze voorkeur heeft. Dit heb ik Bosch laten weten, en heb aangegeven een korting te verlangen op een stofzuiger naar eigen (!) keuze die gelijk is aan het aankoopbedrag van de verdwenen stofzuiger. Een bericht van alweer een week geleden, maar tot nu geen reactie.
Hier wordt je toch wel heel chagrijnig van!

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik een stofzuiger krijg.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen