Klacht Bosch: Een reparatie mag een langere levensduur hebben dan een jaar, lijkt me.

J.W. Vlasblom

Onze Bosch stofzuiger - geen goedkope (kleine 500,-) - wordt ruim een jaar geleden net binnen de garnatietermijn gerepareerd aan twee problemen:
1e Zelfreinigende functie start per zuigbeurt 20X op waardoor er niet meer mee te zuigen valt
2 Het snoer laat zich nooit goed oprollen; de helft bungelt standaard buiten het apparaat.

Een jaar na dato exact dezelfde twee klachten, in dezelfde mate. Nu worden we geacht 100,- bij te betalen. We hebben dit onder protest gedaan, maar vragen ons af waar ons recht blijft. Mag een reparatie zo kort standhouden? Internet staat vol met mense met dezelfde klachten. Mooie inkomstenbron voor Bosch! Pffff.

Een bericht gestuurd naar Bosch, maar enkel - uit 'coulance' - een nieuw filter "gratis" en een rekening van 100,-. Zo lust ik er nog wel een.....:-(. Volgend jaar mogen we waarschijnlijk weer. Fabricagefouten verhaald op de klant.

Minstens de 100,- eigen bijdrage terug, en een dikke bos bloemen voor alle ongemak. verder de belofte dat we volgend jaar niet weer in het zelfde schuitje zitten. gaat me niet om het geld, maar om de manier waarop dit 'coulant' zou zijn opgelost. Schande.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?