Klacht Bosch: Heel slechte service van Bosch om koel/vriescombinatie om te bouwen.

# 319127
Wil H.

Na onze verhuizing moest de koel/vriescombinatie omgebouwd worden van rechts- naar linksdraaiend. Naar onze leverancier gegaan en gevraagd of dit problemen kon geven, volgens hen niet, alleen omzetten van enkele onderdelen. Na demontage bleek een scharnier niet om te zetten, dat moest besteld worden. KOSTEN voor een stukje ijzer € 33.50 ! Omzetten was nu wel mogelijk. Maar er ontbraken nu nog een aantal afdekstukjes. Deze weer besteld, 1 dun/klein plasticplaatje werd geleverd, € 7.00. Via website Bosch gereclameerd en dan krijg je geen antwoord van Bosch, maar van BSH Huishoudapparaten B.V./ Bosch Consumentenzaken. Deze konden helaas niets meer voor ons doen. Wat is DE slogan van Bosch? .......Onze service Perfecte service – voor en na de aankoop....... Ik heb een andere mening. Al met al nog steeds een niet afgewerkte koelkast en ik weet niet hoe dit opgelost kan worden.

Gewoon levering van de set onderdelen noodzakelijk om de deur linksdraaiend netjes af te werken. behalve het scharnier, dat hebben we al...…..

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!