Klacht Bosch: Klacht BOSCH Warmtepompdroger

Klachtnummer
# 147480
Gebruiker
Angelo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 September 2013 een warmtepompdroger aangeschaft van het merk BOSCH met het typenummer WTW86581 NL .
Na reeds 7 maanden storing nummer 1.
Bosch gebeld , monteur komt langs en geconstateerd dat de droger van binnen een groot stofnest is. Keurig schoongemaakt en de droger functioneerde weer naar behoren.
Maart 2015, hetzelfde probleem doet zich weer voor. Wederom Bosch gebeld.
Monteur maakt de droger weer geheel schoon en geeft nog wat wasadvies mee.
Wasadvies?? Ik was al 25 jaar hetzelfde en hiervoor een condensdroger gehad van de Bosch. Nooit geen problemen mee gehad en het beestje heeft 12 jaar perfect gefunctioneerd!!
December 2015, weer hetzelfde euvel. Voor de derde keer Bosch gebeld en monteur komt weer langs. Draait de droger open en wederom een groot stofnest!
Dit maal buiten de garantietermijn van 2 jaar. Kosten reparatie € 275!!
We zijn hier uiteraard niet mee akkoord gegaan. Monteur heeft de droger weer dichtgemaakt. En dat voor een droger van € 695 ..

De oplossing

Al met al een teleurstellende aankoop.
Heb totaal geen vertrouwen meer in deze warmtepompdroger.
Beste oplossing zou zijn aankoopbedrag terug.
Immers als de droger met coulanceregeling gerepareerd wordt.
Voor hoelang? Immers duikt het probleem na 6 a 9 maanden toch weer op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?