Klacht Bosch: klantenservice die niet gericht is op een tevreden klant, maar winstmaximalisatie

Klachtnummer
# 291229
Gebruiker
RobZW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij kampen nu al twee jaar met een defect aan onze wasmachine wat Bosch ondanks verlengde garantie niet wenst op te lossen. Monteurs komen langs, maar daarna ontstaat hetzelfde probleem in de software. We betalen voor het komen, ondanks bewijs dat de fout niet is hersteld. Zou u prive ook betalen voor een niet goed uitgevoerde reparatie?

De oplossing

En volledige gratis reset van de machine en indien het probleem dan nog niet is opgelost, dan een nieuwe machine.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen