Klacht Bosch: Koelvriescombinatie heeft maar 4 weken gewerkt sinds 10 augustus na 4 reparaties nog steeds kapot

Gebruiker1569837850

To whom it may concern Ik heb een ernstige klacht over de service van Bosch. Op 15 juli 2020 heeft mijn dochter een koelvriescombinatie aangeschaft op 10 augustus is de eerste klacht ingediend, sindsdien heeft de koelkast niet meer naar behoren gewerkt. Er zijn al 4 reparatie momenten geweest, gisteren De 28 okt. was de 4e Reparatie, de monteur liet ons weter ik hoor hem nu weer zoemen meneer vanavond moet hij weer koud zijn het is nu de volgende ochtend en mijn temperatuur metertje die ik erin heb gelegd wijst 20 grade Celsius aan. Ik benader u nu als vader omdat mijn dochter blijkbaar tegoed van vertrouwen is. Ik kom namelijk nu tot de conclusie dat zij, (moeder van een tweeling van 3 jaar) nu al sinds 10 augustus zonder koeling zit. Dat wil zeggen dat zij melk en andere zaken die gekoeld bewaard dienen te worden gedurende de dag even in de vriezer (die werkt wel) legt om het product te koelen en dan na een uurtje weer er uit haalt om bevriezing te voorkomen. Ik wist niet wat ik hoorde! Beste Bosch wij kopen al onze apparatuur van Bosch omdat het een goede naam heeft en betrouwbaar(!) is. De service die nu NIET VERLEEND IS IS VOOR MIJ BENEDEN ALLE PIJL. Normaal gesproken zou zo'n defect apparaat toch al lang vervangen moeten zijn? Om een alleen staande moeder op een dergelijke manier af te schepen met reparatie afspraken die dan weer uitgesteld worden of niet goed gecommuniceerd zijn binnen uw organisatie ( niet de juiste onderdelen bij zich) en haar dan bijna 3 maanden aan te laten sukkelen is echt niet goed te praten. Ik heb nu mijn contact gegevens hierboven toegevoegd, en verwacht van u dat u per omgaande contact met mij opneemt Met (tot nu toe)vriendelijke groet, Olaf Weissman

Ik wil per onmiddellijk een nieuw vervangend apparaat. Ik heb in dit blijkbaar zgn “maandagochtend” product geen enkel vertrouwen meer. Iemand gewoon 3 maanden zonder koeling te laten zitten ook met die bloedhete zomer, pffff ik heb er geen woorden voor

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?