Klacht Bosch: Komen de actievoorwaarden niet na en sluiten Amazon.nl uit van deelname

Klachtnummer
# 498579
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Bosch,

Afgelopen week heb ik vanwege jullie actie (cashback of gratis accu) een Bosch bladblazer aangeschafd.
Vooraf heb ik al jullie actievoorwaarden meerdere keren doorgelezen om niet voor verassingen komen te staan.

Jullie kondigen hier de actie aan en via de link 'Meer informatie' op deze pagina is een pdf bestand te vinden met daarin alle actievoorwaarden:
https://www.bosch-home.nl/acties
De PDF met acievoorwaarden waar naar wordt verwezen:
https://www.bosch-diy.com/binaries/content/assets/bosch-diy/belgium/coupon-promotion/nl-bosch-couponactie.pdf

Hierbij de actievoorwaarden uit de PDF:
Actievoorwaarden:
― Deze actie is geldig van 7 september 2020 t/m 10 januari 2021. Onvolledige,
onjuiste of te late inzendingen na de uiterste datum van 10 januari 2021 worden niet gehonoreerd.
― U dient een e-mailadres in te geven voor de afhandeling van de actie.
― Aanmeldingen per post worden niet gehonoreerd.
― Om deel te nemen aan deze actie is het uploaden van een aankoopbewijs verplicht.
― Per aankoop van 1 machine, kunt u 1 keer deelnemen.
― U ontvangt uw cashback bedrag uiterlijk 4 weken nadat Bosch uw online registratie
met kopie aankoopbewijs heeft ontvangen en goedgekeurd. U ontvangt uw gratis accu uiterlijk 6 weken nadat Bosch uw online registratie met kopie aankoopbewijs heeft ontvangen en goedgekeurd.
― Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties van Bosch.
― Bosch behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie eerder te beëindigen. Bosch is in geval van wijziging of beëindiging niet gehouden tot enige schadevergoeding of vervangende actie, in welke vorm dan ook.
Heeft u nog vragen? Bel 0900 · 040 1135 of mail naar boschpowertools@promocontact.eu"

Er wordt hier nergens aangegeven dat Amazon.nl is uitgesloten van deelname.
Dit wordt pas gemeld nadat ik het apparaat besteld en geleverd heb gekegen en daarna via boschacties.nl een verzoek indien voor een gratis accu.
Per mail wordt gemeld dat ik niet aan de actievoorwaarden voldoe en dat is het.

Hoe had ik vooraf kunnen weten dat er nog aanvullende voorwaarden van toepassing waren?
Dit is pure misleiding van de consument.

De oplossing

Ik verzoek Bosch om mijn inzending alsnog in behandeling te nemen en mij conform de actievoorwaarden vermeld op https://www.bosch-home.nl/acties de toegezegde accu op te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen