Klacht Bosch: Misleidende actievoorwaarden

LT

Naar aanleiding van de cashback actie als vermeld op de Bosch website heb ik een Bosch decoupeerzaag aangeschaft, model PST 900 PEL. Helaas krijg ik een reactie terug dat het product bij een retailer gekocht is die niet deelneemt aan de actie. Ik vind dit een zeer misleidende gang van zaken, nergens in de voorwaarden van de actie of op de website staat vermeld dat het alleen om deelnemende retailers gaat, in tegendeel de actie wekt de indruk dat alleen het type gereedschap relevant is.
Ik citeer: "Indien je in de periode van 7 september tot en met 10 januari 2021 een van de deelnemende Bosch Doe-Het-Zelf gereedschappen koopt"
Ook in het 19 pagina's tellende actievoorwaarden document wordt met geen woord gerept over deelnemende retailers, alleen deelnemende typen gereedschappen. Dat mijn aankoop bij de nederlandse tak van Amazon niet wordt geaccepteerd vind ik daarom een schandalige gang van zaken daar mijn keuze voor Bosch grotendeels bepaalt werd door deze actie, en ik wil hier bij deze mijn beklag over doen.

20€ actiekorting alsnog krijgen. Duidelijkere vermelding uitzonderingen in de actievoorwaarden

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?