Klacht Bosch: natte vloer door Bosch WAB28262NL

Klachtnummer
# 408925
Gebruiker
Lentebloempje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3x zelfde probleem bij nieuwe Bosch wasmachine WAB28262NL, namelijk bij losdraaien van filter/pomphuis stroomt water niet enkel uit de opening maar uit diverse plaatsen door bodemplaat, met natte vloer als gevolg. Na omruilen zelfde probleem, dus lijkt productiefout. Foto's en filmpjes aanwezig. Gemeld bij Bosch en de leverancier. Antwoord "de machine maakt zover wij kunnen zien enkel water aan de onderkant wanneer de pomp opengedraaid wordt.In onze vorige communicatie was er aangegeven dat een monteur inzetten mogelijk is, (…) maar dan willen we je er wel op attenderen dat daar indien deze niet voor een defect afgestuurd wordt maar het blijkt dat de machine niet goed gebruikt wordt, er kosten in rekening gebracht worden. (begint met 99,- voorrijdkosten.)"
Ik kan het risico niet nemen dat ik extra kosten moet betalen. De wasmachine is gloednieuw en behoort geen water door te laten door de bodemplaat.

De oplossing

zonder kosten vervangen door een vergelijkbaar type dat wel droog blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen