Opgelost door Bosch: Schrapende trommel met veel lawaai

C.B.G. Elfring

Trommel van de Bosch warmtepompdroger (WTR85V02NL) is los gekomen of uit balans waardoor het draaien van de trommel erg veel schrapend geluid maakt.
De droger is op 4 januari 2022 net 3 jaar oud. Dus buiten de fabrieksgarantie van 2 jaar. Apparaat zou veel langer ongestoord moeten kunnen werken.
Apparaat is bij Bosch aangemeld voor reparatie via de Mediamarkt

Ik hoop dat het bedrijf de klacht serieus neemt en de reparatie kosteloos uitvoert. Ik mag verwachten van een warmtepompdroger dat die niet binnen de drie jaar defect raakt. En dat net buiten de garantieperode.
Ik verwacht uiterlijk morgen een telefoontje van Bosch voor een afspraak voor reparatie. Deze is door mediamarkt geactiveerd.
Mijn excuses dat ik mogelijk wat voorbarig ben geweest met het indienen van een klacht. Ik ben door Bosch erg goed geholpen en zal een volgende keer zeker weer gebruik maken van de service. Bedankt Bosch voor de erg coulante oplossing van het probleem met de droger.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?