Klacht Bosch: Slechte service en slechte producten!!

Klachtnummer
# 445146
Gebruiker
rotbedrijf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog geen 5 jaar geleden heb ik inbouwapparatuur van Bosch aangeschaft. De oven heeft roestvorming en bakt het eten niet helemaal af. Bosch gaf aan dat dit onstaan is door eigen gebruik en dat ze de oven om die reden willen vervangen voor hetzelfde exemplaar tegen betaling van 215 euro. Belachelijk de oplossing waarmee ze komen! De mankementen die de oven heeft komen onmogelijk door eigen gebruik. Ik wens een nieuwe oven op kosten van Bosch! Slechte service voor zo een groot bedrijf!!!

De oplossing

De oven moet vervangen worden op kosten van Bosch, aangezien de schade van de oven niet door derden is aangericht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen