Klacht Bosch: Waardeloze service van Bosch

M.Klop

Op 5 april klacht gemeld. Men kon voor het eerst op 17 april komen. Ik heb aangegeven dat het om een wasmachine gaat en dat het wel een heel lange tijd was. Na veel aandringen kreeg ik te horen dat ze te weinig monteurs hebben en dat ze wel plaatselijke bedrijven hebben waarmee ze samen werken. Ik heb contact met de firma Neeleman in Waddinxveen gezocht en deze stonden de andere dag op de stoep. Het bleek dat er een gat in de trommel zat. Neeleman heeft contact gehad met Bosch en die gaven aan dat het mijn eigen schuld was en dat ze uit coulance de nieuwe trommel zouden vergoeden, maar dat ik wel de voorrijkosten zou moeten betalen. Ik heb aangegeven dit onacceptabel te vinden, waarop deze kosten geschrapt werden. (mijn wasmachine is net een jaar oud). Ik heb een klacht bij Bosch ingediend en kreeg een mail terug dat ze het heel vervelend vonden maar er verder ook niets aan kunnen veranderen.
Ik wil wel de firma Neeleman hartelijk danken voor de perfecte service die zij verleend hebben ondanks dat ik de machine niet bij hen had gekocht. Zij hebben er een nieuwe klant bij. Maar niet voor Bosch apparatuur ben er klaar mee.

Zorg dat je waarmaakt waarmee je adverteert en geef een snelle service en wanneer er geen monteur voor handen is geef dan uit eigener beweging aan dat er bedrijven in de buurt zijn die ook gecertificeerd zijn om de reparatie uit te voeren

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?