Klacht Bosch: Zelfreinigende condensor WTW86560NL vestopt, Bosch voelt zich niet verantwoordelijk

Jef

Ik heb een Bosch WTW86560NL van bijna 4 jaar oud.
Bosch adverteert met dat de zelfreinigende condensor nooit meer schoongemaakt hoeft te worden.

Nu heb ik , net als anderen las ik op Internet, dat de zelfreinigende condensor waarschijnlijk toch verstopt geraakt is. Nu is het bij design zo dat de condensor er niet uitgehaald kan worden. Bosch gebeld en ondanks dat ik goed geholpen ben door de servicedesk, blijkt het verhaal dat Bosch een monteur kan sturen die de condensor schoon kan maken tegen 59,- voorrijkosten + 82,- per uur.

Ik vind dit en design fout en ik ben blijkbaar niet de enige die hier last van heeft.
Een afneembaar luikje had overigens veel opgelost.

Droger is nu onbruikbaar en apparaat van 999,- kan dus binnen 4 jaar naar de stort tenzij ik een paar honderd euro reparatie er tegen aan gooi.

Ik zou graag willen dat Bosch dit gratis komt repareren omdat ik het een design fout vindt en als het iets anders is wat door mijn handelen komt wil ik daar best voor betalen.

Wij vinden dat Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bosch?